divendres, 5 de febrer del 2010

AKM als mitjans de comunicació / AKM en los medios de comunicación

Diversos mitjans de comunicació han fet ressò del pròxim Campionat Autonòmic de Kitesurf de la Comunitat Valenciana que es celebrarà al nostre spot del Mareny de Barraquetes.

Premsa escrita local: Suheca.com, Ribera Baixa o el Semanari de Sueca; autonòmica: Levante EMV; o nacional: Periódico Náutico de la Costa Mediterránea han publicat a les seves pàgines una notícia on valoren la repercussió que pot tindre este esdeveniment tant a nivell esportiu com econòmic i social per a la nostra comarca.

Com no, la televisió local, Sueca TV, va emetre a les noticies del dia 22 de gener un xicotet reportatge del que serà la prova. A partir del minut 2:30, podeu voreu.

Recordem que al FACEBOOK podeu vore tots els retalls de premsa.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Diferentes medios de comunicación han hecho eco del próximo Campeonato Autonómico de Kitesurf de la Comunidad Valenciana que se celebrará en nuestro spot del Mareny de Barraquetes.

Prensa escrita local: Suheca.com, Ribera Baixa o el Semanario de Sueca; autonómica: Levante EMV; o nacional: Periódico Náutico de la Costa Mediterránea han publicado en sus hojas una noticia donde valoran la repercusión que puede tener este acontecimiento tanto a nivel deportivo como económico o social para nuestra comarca.

Como no, la televisión local, Sueca TV, va emitir en sus noticias del día 22 de enero un pequeño reportaje de lo que será la prueba. A partir del minuto 2:30, lo podéis ver.

Recordamos que al FACEBOOK se pueden ver todos los recortes de prensa.