dijous, 5 de juny del 2008

El KITESURF s’allunya de les platges

Com altres vegades, el periòdic Levante EMV, desperta amb un titular alarmista per a la pràctica del kitesurf. Açò és part de la noticia publicada ahir mateix en aquest periòdic:

El "kite surf" (deslizarse sobre las olas con una tabla de surf anudada con arneses a una cometa) sólo podrá practicarse este año "en zonas aprobadas y adecuadamente balizadas, en las condiciones de seguridad que en cada caso determine la Capitanía Marítima.

La práctica de esta nueva modalidad de deporte se complica, según las Normas de seguridad marítima en zonas de baño o en aguas próximas a la costa publicadas ayer por Capitanía Marítima. Según ha podido saber este periódico, son los ayuntamientos quienes han de solicitar permiso a Capitanía Marítima para poder señalizar la zona de costa donde practica este deporte de riesgo, pero hasta la fecha, ningún consistorio ha presentado solicitud alguna. El verano pasado sólo en el litoral de Oliva y Alboraia se podía practicar este deporte.

Esperem, com altres vegades, que tot no siga res.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Un preguntat, l'ajuntament de Sueca no ens va dir que si conseguiem la certificació com asociació ens farien un zona per a navegar?

elpasky ha dit...

Si i tant per part de l'Ajuntament de Sueca com del Mareny de Barraquetes estan disposat a fer-ho.

Segons la noticia del Levante, aquesta nova normativa de Capitania Marítima va eixir este dimecres passat i ara mosatros ho farem saber per a que es demanen els permisos si realment fan falta.